niedziela, 10 lipca 2016

Far Away - perfumy od Avon !

 

Hej Kochani! 
Na początku chcę podziękować Wszystkim za każde odwiedziny i  komentarz, jest to naprawdę bardzo motywujące i daje wielkiego kopa do dalszego pisania! Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie, tak wiele osób odwiedzi mojego bloga! Naprawdę Wszystkim Wam dziękuje! Blogowanie sprawia mi ogromną przyjemność, a to że ktoś mnie zauważa to największa nagroda, dlatego mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej! Dziękuje!

Co u Was słychać Kochani? Ja dzisiaj wreszcie aktywnie spędzam czas, pogoda dopisała więc za momencik wybieram się na przejażdżkę rowerem :) To chyba moja ulubiona forma spędzania wolnego czasu ! A Wy jaki sport najbardziej lubicie i jak najchętniej spędzacie wolny czas? :) 

Już nie przedłużając, przechodzę do właściwego tematu postu - moich ulubionych perfum od Avon.










 Perfumy Far Away, skradły moje serce już spory czas temu...
 Posiadają przeuroczy pojemniczek - okrągła opakowanie z czarno-fioletowym zamykaniem , a do tego prześliczny frędzelek na szyjce buteleczki! - po raz pierwszy to właśnie zachęciło mnie do kupna! Jak pewnie większość z Was jestem wzrokowcem, dlatego widząc ładne pudełeczko stwierdziłam, że je chce! :) Gdy pierwszy raz ich użyłam, okazało się, że na szczęście nie tylko śliczny pojemniczek, zachwyca swoim wyglądem, ale także zawartość zapachem! Uwielbiam je , właśnie ze względu na cudowny słodki, kwiatowy , a zarazem delikatny zapach! :) Perfumy są trwałe, mają delikatny zapach, ale jednak wyczuwalny przez kilka godzin :) Poza tym zachęcająca jest również cena - około 40 zł (za flakonik 50 ml).

 Według mnie perfumy idealnie nadają się do pracy, a także na wieczorne wyjście! Zapach podbija serca większości moich znajomych! Koleżanki z klasy, a także rodzina - ciocie, mama, babcia, są nim równie zauroczone jak ja!  
Sądzę, że perfumy pasują do młodej dziewczyny, jak również do osoby ciut starszej. :) Klasyczny i dziewczęcy zapach ! Dla mnie cudo! Najlepsze perfumy jakie do tej pory spotkałam! :)
Mieliście może ten produkt? Co o nim sądzicie? A jeśli nie, to zachęcam do kupna ! Myślę, że nie pożałujecie!
PS Jeśli wam się spodobają to poszukajcie innych produktów tej serii :)







































Źródło: grafika 

 

Dziękuje za każe odwiedziny i komentarz! 

Spodobał Ci się mój blog? - zaobserwuj !




  

2 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam jeździć na rowerze ;)
    Perfumy wyglądają zachęcająco.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy wyglądają prześlicznie, a chociaż ich nigdy nie miałam,
    to twój opis sprawił, że już czuję ich kwiatowy zapach :D mam nadzieję,
    że je niedługo kupię ^_^ I ten frędzelek :D
    Też bardzo lubię jeździć na rowerze, w lato jest to chyba czynność, którą
    robię najczęściej
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń