środa, 6 lipca 2016

Converse All Star

 


Hej Kochani!
Dzisiaj mam dla was recenzje butów - Białych trampek od All Star.
Buty kupiłam ponad rok temu, i zapłaciłam za nie około 200 zł. Wielu z was stwierdzi, że to bardzo dużo jak na zwykłe trampki, takie same można kupić za 40 złotych 
w zwykłym sklepie itp. Tak samo mówiła moja mama, 
" Po co Ci białe buty, za miesiąc będą brzydkie, zrobią się szare,
 i jeszcze tak drogie, dziecko opamiętaj się. " :)   
Owszem , przedtem miałam zwykłe trampki, ale po bardzo krótkim czasie nie nadawały się do chodzenia, po 2 - 3 miesiącach buty były zniszczone i nie nadawały się
 do dalszego użytku. Na początku poprzednich wakacji 
zamówiłam sobie białe krótkie converse, po tym czsie mogę stwierdzić, 
że zakup ten bardzo się opłacił. Buty są w bardzo dobrym stanie 
- najczęściej spody trampek szybko pękały. W wypadku converse nie ma takiego problemu! 
Nawet najmniejszego pęknięcia ! Po prostu spody w stanie idealnym! 


Najbardziej jednak bałam się o kolor - czy po kilku razach nie zrobią się szare i brzydkie. 
 W butach chodziłam non stop -  latem po dworze,
 jesienią i wiosną po dworze i szkole, a zima po szkole. Także buty były używane praktycznie cały czas.. Zdarzało mi się iść w nich po deszczu , ochlapać błotem czy w inny sposób zabrudzić, jak każdemu, jednak wtedy starałam się je od razu wyprać i znów były bielutkie! Owszem staram się o nie dbać, często je piorę itp., 
ale naprawdę takiej wytrzymałości się nie spodziewałam! Patrząc na nie po roku jestem bardzo zdziwiona -  kolor jest wręcz idealny. Czasami nawet koleżanki pytają czy mam nowe buty, a kiedy odpowiadam jak dawno je kupiłam są w szoku! :)
Poza tym converse to także bardzo modny dodatek , myślę ,
że każda osoba interesująca się modą powinna  mieć je w swojej szafie ! :)

Kolejną zaletą butów , jest duży wybór kolorów i wzorów
 - krótkie, długie , białe , czarne , bordowe i wiele wiele innych! Każdy znajdzie coś dla siebie! :))

Jedynym mankamentem converse, jest logo z tyłu  - po kilkunastu praniach napis się wyciera,  jednak dla mnie nie ma to większego znaczenia ! :)



Podsumowując  uwielbiam te buty, jak już pisałam chodzę w nich bardzo często , pasują do większości strojów, są bardzo wygodne 
i modne! Poza tym converse są bardzo wytrzymałe. W tym czasie, kiedy je noszę musiałabym kupić około 4 pary zwykłych trampek , za które zapłaciłabym także około 200 zł . Uważam więc, że buty te są warte swojej ceny! Mam nadzieję, że dalej będą sprawować się tak dobrze jak do tej pory! Osobiście jestem nimi zachwycona!
  A Wy macie lub mieliście te buty ? Jak je oceniacie? :)






















































































źródło: grafika


 
Dziękuje za każde odwiedziny i mam nadzieję, 
że post Wam się spodobał ! 




 

19 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jedną parę ale jak dla mnie są to buty jak każde inne bo tyle samo mi wytrzymały :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś się w nich chodziło, ale mi wytrzymały o wiele krócej ;) Skądś znam słowa Twojej mamy ;D Moja mówi dokładnie tak samo:D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie chyba warte są swojej ceny, skoro przez ten rok dawały radę. Chociaż ja i tak tyle za buty raczej nie dam. :D Dobrze, że jesteś z nich zachwycona i oby jak najwięcej takich cudów! Także obserwuję. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wydaje mi się, żeby dla osoby kochającej modę, były niezbędne. Bo prawdziwą modą, nie są jednak te sieciówkowe rzeczy xd Nie mniej jednak najważniejsze, że Ciebie w pewien sposób uszczęśliwiają :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tamtym roku kupiłem vansy markowe i się bardzo dobrze sprawdzają, a za conversami nie przepadam
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie miałam tych butów. Potrzebowałam takiego posta i serio, przekonałaś mnie do nich, a jak chodzi o biały kolor, to nie spodziewałam się takiej wytrzymałości, słyszałam, że są dobre, ale aż tak? super post, pozdrawiam :)

    (za każdą obserwacje się z chęcią odwdzięczam♥)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona :) Moje są naprawdę w dobrym stanie, uwielbiam w nich chodzić, są mega wygodne i wgl. :) Poza tym, moje koleżanki z klasy sądzą tak samo :) Jedna ma jedną parę już ponad dwa lata, więc myślę, że naprawdę warte swojej ceny ;)

      Usuń
  7. Też mam białe conversy :) kiedyś uważałam też po co wydawać tyle na buty ale doszłam do wniosku że lepiej wydać więcej a dłużej pochodzić

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama zastanawiam się nad conversami, może i na mnie przyjdzie czas ;-)

    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam tych butów :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam swoją parę Conversów od prawie roku, również jestem z nich zadowolona. Jestem posiadaczką białych za kostkę. Myślę że ich cena powinna być tańsza przynajmniej o 50 zł. Pomimo wszystko je polecam.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podobały mi się Conversy, może w końcu czas się do nich przekonać ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam conversy! To są najlepsze buty na świecie! :* Ja również jestem bardzo zadowolona z zakupu tych butów :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Conversy są świetne, chyba czas na zakupy :) który kolor polecasz?
    U mnie nowy post - www.modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze najbardziej podobały się białe :)

      Usuń
  14. mam ze 3 pary conversów, jedna ma już 4 lata i nadal świetnie się trzymają :)
    za to w zwykłych podeszwa mi się dziurawi po 1 sezonie ;)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się białe Conversy, już nie muszą być nawet Conversy, jakiekolwiek trampki ale u mnie białe zaraz by były całe brudne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń