poniedziałek, 25 lipca 2016

STYLIZACJE 

 

Hej Kochani !

Dawno mnie nie było... Wszystko to przez brak czasu, spowodowany natłokiem obowiązków... Remont, praca wakacyjna i wiele wiele innych. Wiem , wiem zawsze się coś znajdzie ale teraz postaram się częściej zamieszczać posty, a dzisiaj mam dla Was coś innego :) Kilka stylizacji :) Niestety przez zepsuty aparat musiałam zadowolić się swoim telefonem, dlatego przepraszam za jakość zdjęć... :( Już nie przedłużając zapraszam do oglądania stylizacji :)


Pierwsza stylizacja to coś bardziej eleganckiego , zestaw idealnie sprawdzi się na rozpoczęcie roku, czy też chrzciny , komunie itd.























































Bluzka: H&M - około 80 zł
Spodnie: Chiński market odzieżowy - około 80 zł
Buty: Miejscowy sklep - 25 zł
Torebka: Miejscowy sklep - 115 zł
 zegarek: CNDirect - US$ 4.27




Kolejny zestaw to coś do wyjścia ze znajomymi, na zakupy , przejażdżkę rowerem czy też do szkoły. :)
























Bluzka: Sinsay około 20 zł
Spodnie: Miejscowy sklep - 110 zł
Zegarek: CNDirect - US$ 4.27
Buty: Converse All Star- około 180 zł



Ostatni zestaw to coś na imprezę :) Krótka czarna sukienka to idealna baza do dalszych szaleństw , kilka dodatków i mamy cudowny zestaw :)


































Sukienka: Sinsay - 20 zł
Kurteczka: Cropp - 80 zł
Buty: Level F - 38 zł
Zegarek: CNDirect -  US$ 4.27


 Który zestaw spodobał Wam się najbardziej ? :)




Dziękuje za każe odwiedziny, obserwacje i komentarz! 

Spodobał Ci się mój blog? - zaobserwuj !

Zostaw link do swojego bloga w komentarzu a chętnie do niego zajrzę ! :)





4 komentarze:

  1. Śliczny zegarek:D
    Ostatnia stylizacja bardzo ładna :D

    Obserwujemy ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są śliczne, ale przyznam, że zegarek również wpadł mi najbardziej w oko :D
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba stylizacja na imprezę:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka z kotkiem i torebka z frędzelkami mega mi się podobają!

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń